Influencer

Influencer


اولین نفری باشید که به این نوشته امتیاز می دهید!

اینفلوئنسر کیست ؟

اینفلوئنسرکیست

اینفلوئنسرکیست

سال گذشته با ظهور شبکه های اجتماعی فراوان مثل اینستاگرام توییتر فیسبوک لینکداین مغیره با پدیده جدیدی به اسم اینفلوئنسر و اینفلوئنسر مارکتینگ روبرو شده ایم حال اینفلوئنسر کیست و اینفلوئنسر مارکتینگ چگونه می توان از این رو ش کسب درآمد کرد

ابتدا به این می پردازیم که اینفلوئنسر کیست ؟

اینفلوئنسر می‌تواند بر روی جامعه خاص تاثیر گذاشته و به اصطلاح شاخ اینستاگرامی یا شاخ شبکه های مجازی دیگر در فضای مجازی فعالیت می کند. این افراد با تبلیغات و محتوایی که تولید می کنند و روی عده‌ای خاص تاثیر گذار هستند و به دلیل همین تأثیرگذاری می‌توانند برای برند هایی که به دنبال تبلیغات هستند تبلیغ کنند که به این تبلیغات بازاریابی تاثیرگذار یا اینفلوئنسر مارکتینگ می گویند.
پس اینفلوئنسر پس به کسی گفته می شود که در شبکه های مجازی دنبال کننده های زیادی دارند و می تواند بر روی آنها تاثیر بگذارد.

چطور می‌توانم اینفلوئنسر شوم؟

چطور می‌توانم اینفلوئنسر شوم؟

چطور می‌توانم اینفلوئنسر شوم؟

برای این که بتوانید اینفلوئنسر شوید باید بر روی برندسازی شخصی خود در فضای شبکه های اجتماعی کار کنید برای این کار شما باید بر روی تولید محتوای خاص و همینطور پیروی از قوانین شبکه های اجتماعی برای افزایش دنبال کننده کار کنیم یعنی اینفلوئنسر شدن دو قانون کلی دارد:

تولید محتوا

پیروی از قوانین شبکه اجتماعی مورد نظر برای جذب مخاطب مانند استفاده از هشتگ های مناسب، استفاده از تبلیغات و افزایش ارتباط با دیگر اینفلوئنسر معروف در آن شبکه اجتماعی.

اینفلوئنسر مارکتینگ چیست؟

اینفلوئنسر مارکتینگ یعنی تبلیغ خود را به یک اینفلوئنسر در شبکه‌های اجتماعی واگذار کنیم تا آن شخص تبلیغ ما را با دنبال کنندگان خود به اشتراک بگذارد کاربرد این نوع بازاریابی و تاثیر آن بسیار زیاد است می توان از کاربردهای این نوع بازاریابی به ایجاد اعتبار در تجارت اشاره کرد همچنین بازاریاب تصویر بازار می‌توانند به بازاریابی محصولات و خدمات متنوع بازاریابی بپردازد که بر اعتبار کسب شده برای برند ما در طول زمان تاثیر می گذارد بازاریابی تاثیر گذار یا اینفلوئنسر مارکتینگ ارزش خود را به چه طریق به دست می آورند:

دستاورد های اجتماعی

آن‌ها می‌توانند از طریق کانال های اجتماعی وبلاگ ها به میلیون ها مشتری دسترسی پیدا کنند

محتوای اصلی

اینفلوئنسر می‌توانند محتوای جذاب و موثر برای بازاریابی برای برند و مارک معروفی تولید کند

اعتماد دنبال بال‌کنندگان

اینفلوئنسر روابط قوی با دنبال کنندگان برقرار می کنند و اعتماد خاصی نسبت به من نظرات متفکران ایجاد می شود

 

نحوه تاثیر گذاری کمپین اینفلوئنسر

به منظور دست یافتن به مشتریان هدف کسب و کارها اینفلوئنسرها باید به طور غیر مستقیم نگرش مخاطبان برند یا محصول را تغییر دهند تغییر نگرش با محتوای انجام می‌شود که اینفلوئنسر تولید کرده است تغییر در نگرش مخاطبان یک پروسه روانشناختی است است و می تواند تحت مدل RACE توضیح داده شود این مدل از ۴ مرحله تشکیل شده است رسیدن عمل کردن تبدیل کردن و مشارکت کردن این چهار مرحله برای کمک به برند ها طراحی شده است تا بتوانند مصرف کننده خود را در پروسه فروش با خود همراه کنند

چهار مرحله برای تعیین موثر بودن اینفلوئنسر مارکتینگ

نرخ دسترسی

ابتدا باید بدانیم که اینفلوئنسر چه کانال هایی برای ارتباط با مخاطبانش دارد همین فلوئنس روش خاص خودش را برای تاثیرگذاری بر روی فالوور ها و دنبال کننده های خودش داردپس ابتدا باید ببینیم که چه میزان باید تأثیر را از اینفلوئنسر بر روی مخاطبان خودش می‌تواند ایجاد و آنها را ترغیب به خرید یک محصول و یا استفاده از یک محصول کند

عمل کردن

اینفلوئنسر چه میزان می تواند در به اشتراک گذاشتن یک کمپین توسط فالوور های خود نقش داشته باشد این کار می تواند با ایجاد یک کمپین ثانویه و اشتراک گذاری در صفحه اینفلوئنسر و درخواست از فالورهای آن برای به اشتراک گذاری این کمپین امتحان گردد.

تبدیل

در این مرحله ۴۹ نفر باید به هر طریقی که می‌تواند دنبال کنندگان خود را به مصرف کنندگان محصول تبدیل کند معمولاً می تواند با یک کوپن تخفیف و معرفی لینک خرید محصول و مخاطبان این کار بیشتر از ۳۷ درصد خروجی دهد.

نرخ مشارکت

اینفلوئنسر باید مشتری ها را به مشتری های وفادار نسل تبدیل کند برند ها به دنبال کسانی میگردند که به صورت طبیعی متناسب با شخصیت شان هستند و شاد بودن خود را از طریق آن نشان می دهد به این ترتیب وفاداری مشتری از طریق تعامل ساخته شده از طرف این فالور عنصر ها ساخته شده است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

زیباییمد و فشنآشپزی